Obserwatorzy

niedziela, 4 maja 2014

Bardzo spóźniony wpis

Witam  majowo :)

Tytuł wpisu wziął się stad , że muszę zacząć od przedswiat .Mianowicie 16. 04 przeszłam na druga stronę mocy , tzn ukończyłam 50 lat .Jakimś cudem wyczula to Janeczka i w przeddzień urodzin listonosz przyniósł mi to
Piękne czerwone kolczyki ,wykonane ,bardzo precyzyjnie , za które jeszcze raz dziękuję .
Od koleżanek w pracy dostałam  książkę J Stawasza.Cieszę się nią ogromnie .Piękne prace , pięknie wykonane .Do kilku się przymierzam .Poza wzorami książka zawiera krotką szkółkę frywolitkowania , ale w/g mnie dla początkującego  nie do nauczenia Zaskoczyło mnie , że większość prac jest wykonana z grubych nici .To mi się spodobało i mam zamiar zmierzyć się z nitką nr 10 .

Kolejna zaległość to wymianka na maranciakach .Ja robiłam dla Ciapary i popełniłam :




Zdjęcia ciemne ,zrobione w jakiś okrutnie ponury dzień .Naszyjnik , bransoletka z glowy , zakladka w/g Jon Yusoff, jajka przeważnie w/g Renulka . Dzisiaj wyjątkowo nie podaję linków , bo chce zdąrzyc z postem przed wyjściem do pracy .
Dla mnie niespodziankę wykonała  Bogusia Krakowianka .


Na pierwszej fotce są filcowe podkładki pod kubek , obręcze na serwety , kwiatki do szpilek , piórkowe kolczyki  , szydełkowe króliki i różne przydasie. Potem przepiękna broszka i spełnienie moich marzeń ,filcowa torba . Były jeszcze słodycze , kawki i herbatki , ale jak napisałam -były .
Bogusiu serdecznie dziękuję za tak wspaniały prezent .

Bardzo serdecznie witam nowe obserwatorki .


23 komentarze:

  1. Cudowna wymianka ;) Zazdroszczę prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga strona mocy? Tzn. jaka? Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne lepsza , bo wyposażona w moc doświadczenia , bogactwo wspomnień , pełna a zarazem świeża i ciekawa nowych wyzwań i wrażeń . Dobra strona .

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego ! Pół wieku masz za sobą, wiele doświadczeń, dużo mądrości, a jeszcze moc energii i wszystkiego się chce. To są szczególne, szczęśliwe urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat! A prezenty wykonane przez Ciebie i otrzymane - bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego Elu! Wspaniała wymianka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu witam w klubie czyli po drugiej stronie mocy !!
    Gratuluje wspaniałych prezentów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze życzenia :-)
    Prezenty, które zrobiłaś i te które otrzymałaś - cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z tej okazji :*Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczności z okazji urodzin. 50-tka to nic złego, mam ją od kilku lat i specjalnie nic się nie zmieniło , no może szybciej zadyszki dostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego! Piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego! Jego pracami i ja jestem zauroczona. Kiedyś jedną serwetkę zaczęłam ale nie skończyłam. Powodzenia z 10. Mnie szybko ręce się męczą. Chociaż na takiej grubości się uczyłam. Ale jak zaczęłam robić cieńszą to do grubej trudno mi wrócić. Czekam z niecierpliwością na prace

    OdpowiedzUsuń
  12. Również dołączam się do życzeń - 100 lat!!!
    Prezenty urodzinowe dostałaś śliczne :) Janeczka potrafi zaskoczyć, zawsze pozytywnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękne prezenty , o frywolitce to tylko marzę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniała zabawa-sliczne prezenty-ja tez jestem barzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna wymianka :)) Wszystkie prezenty wyglądają super. Piękne kolczyki otrzymałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Więc witaj w klubie piędziesiątek , upominki wymiankowe super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Lindo presente!

    Um abraço
    Rose
    Pink Rose Crochet

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego!!! Pomyślałam właśnie, że mała dekada i dołączę do Ciebie. Już doczekać się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj, dziekuję za odwiedziny i że dołączyłaś do zabawy;) Mam nadzieję że polubisz zaglądanie do mnie, będzie mi miło :)
    MIłego dnia, Iwona

    OdpowiedzUsuń
  20. Przede wszystkim 100 lat kochana.Śliczne prezenty i fajna wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego naj naj :-) Wspaniała wymianka! Serdecznosci:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj! Nareszcie udało mi się odblokować dodowanie do obserwatorów i będę Cię podglądać. A jest co, tyle wspaniałych robótek szydełkowych, które uwielbiam. Zawsze robiła coś moja mama, ale mnie do szydełka nie ciągnie choć pewnie też bym coś "popętliła". Dziękuję za miłe komentarze i wizyty na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam i czekam na @ co do przesyłki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za każde pozostawione słowo