Obserwatorzy

środa, 10 lipca 2013

Kołnierzyk

Witam :)
Jak robiłam poprzedni wpis , miałam zamiar zaraz zrobić kolejny , a jak przyszło co do czego minęło dwa tygodnie .Zanim pozaglądam co tam u Was , nazachwycam się cudnymi pracami ,ogrodami ,dziećmi itp  to mój czas komputerowy mija i muszę do obowiązków.  Kołnierzyk zrobiłam jakiś czas temu . Moja pierwsza tak duża praca i pierwsza z Aidy 20.
 Na temat jakości moich fotek , to ja się już nie wypowiadam.
A tak by wyglądał z perełkami. Te są za duże ,powinny być 4mm. Mnie się ta perełkowa wersja bardziej podoba ,ale o tym niech zadecyduje właścicielka . Wzór pochodzi z netu ,chyba z jakiejś starej książki. Znalazłam  na rosyjskojęzycznych stronach . Te fotki są tak do bani,że chyba po południu wyniosę go w plener i zrobię w normalnym świetle . Bielutki jest, a nie niebieski .


schemat jest TU

10 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ten kołnierzyk:)
    zazdroszczę talentu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny, technika jaką jest wykonany godna najwyższych zachwytów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i zdjęcia nieszczególne, ale urody mu nie odbierają - jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kołnierzyk jest śliczny;-)
    Uchyl rąbka tajemnicy i daj kursik jak go zrobić.
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za pochwały. Jest mi bardzo,ale to bardzo cieplutko na sercu:).

      Florentyno kursu nie będzie ,bo to jest koronka frywolitkowa , do której trzeba się zaprzeć i nauczyć .Uzupełnię wpis o link do wzoru .

      Usuń
  5. Śliczny! Wg mnie takie perełki pasują, ale to wiadomo, rzecz gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo precyzyjnie zrobiony!!! Śliczny!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest frywolitkowe! No nie! Padłam i nie wstałam... CUDO!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za każde pozostawione słowo