Obserwatorzy

środa, 31 lipca 2013

Wymianka u Maranciakow

Wzięłam udział  w "maranciakowej" wymianie .Pełnego albumu jeszcze nie ma,ale część można obejrzeć tutaj klik. Najpierw prezent otrzymany od la femme .Piękny.Obydwa przedmioty  w technice , o której pojęcia  zielonego nie mam .Zamieściłam tutaj fotki z forum , bardzo spopdobal mi się sposób w jaki sfotografowała wisior autorka tego dzieła . Druga fotka to album - pamiętnik ze stronami do pisania i kieszonkami na zdjecia . Piękne prace . W paczce jeszcze była pyszna biała herbata.  Prezent przeleciał kawal drogi bo z Chicago . Autorce bardzo serdecznie dziękuję .
Teraz ja dla lamiki .





Fotograf ze mnie żaden . Nakładki na słoiki powstały na wzór klik tych .
Frywolitki odgapilam od klik joie ,jest to motyw,który robię już od jakiegoś czasu i powoli uszami mi wychodzi, joie ozdobiła go  kwiatkami innymi ,ale to te kwiatki zerżnęłam .

1 komentarz:

Dziękuję za wizytę i za każde pozostawione słowo