Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lutego 2010

Na fali .

Wszystkim odwiedzającym i niosącym słowa pocieszenia serdecznie dziękuję. Fakt ,ze mogę goscić tyle osób,które od dawna podziwiam sprawił mi ogromna radość .
Sprawę swetra rozwiązałam zamawiając motek .Liczyłam , ze dziś przyjdzie, ale jak na razie cisza . Ten zaginiony prawdo podobnie komuś dałam na czapkę .Niech się nosi na zdrowie .
U Spręzyny zapisałam się na candy i ku swojemu ogromnemu zaskoczeniu wygrałam .Stałam się szczęśliwą posiadaczką siedmiu 50 gramowych motków czarnej elian lusy . Bardzo ,ale to bardzo serdecznie dziękuję .Jeszcze planu na nią nie mam , ale na pewno się pochwalę jak zostanie wykorzystana .
Udało mi się ukończyć kolejną pracę, a jest to makowy sweterek dla mojej Michasi .


Wzor w fale .Włóczka to makowa Lorena .Powstał bardzo szybko, ale rozmiar niewielki druty 4,5 .Jeszcze nie był blokowany .Cos mi się nie podoba wykończenie pod szyją , ale ocenię dopiero jak właścicielka wróci z przedszkola .Fotki kiepskie.Niemam reki do aparatu .Zdecydowanie muszę się w tym kierunku podszkolić. Dziewczyny obrobione , teraz z czystym sumieniem mogę się zabrać za siebie .

4 komentarze:

  1. Sliczny sweterek, a wykonczenie przy szyji mnie sie podoba, jeszcze nie robilam takiego wzorku fal, a strasznie mi sie podoba. Jesli chodzi o aparat to ja jestem kompletny laik i zawsze robie z pelnego automatu, a maz krytykuje hihi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny a na ludziu fotka gdzie?
    Bardzo podoba mi się kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu wzór robi się szybko i w robocie jest bardzo wdzięczny. Zdjęcie na ludziku będzie ,może nawet jeszcze dzisiaj , wczoraj to mi się tylko przymierzyć udało i tak jak się spodziewałam pod szyjka do poprawki . Za dużo oczek nabrałam i za bardzo się wywija .

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje rękodzieła są piękne. A co do plis pod szyjką to radzę nabierać tyle oczek na cały dekolt co na rozpoczęcie tyłu - w wyjątkowych wypadkach plus 6 do 9 oczek (to zależy od brubości nici: przy grubej mniej oczek).
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za każde pozostawione słowo