Obserwatorzy

poniedziałek, 2 marca 2015

Wygrałam :)))))

Wygrałam u Złotej rybki  taaaką pakę .Dzisiaj przyszła .


 Moim życzeniem dla rybki , była babcia  , ale Bożena przysłała cała rodzinę i tak od dzisiaj mam dwójkę nowych lokatorów . 
 
Przedstawiam  parę seniorów .
Nie mogę napatrzeć się na detale . Piękna perfekcyjna praca . Oczywiście  dostałam też kartki , które Bożenka wykonała na moje zamówienie . Nie pokazuje wszystkich , ale to była spora paka.Do obejrzenia na blogu Bożenki . Na wierzchu jest w/g mnie sztandarowy produkt Bożeny kartka z suwakiem . moja ulubiona .Powinna opatentować . Ogromnie pracochłonna i boska .Ludzie i to wszystko moje . Bardzo , bardzo serdecznie dziękuję .
                                                                            Jako , że jestem szczęściarą ;) prezentuję inna wygraną .W grudniu wygrałam candy
 u Teresy.Ogromnie utalentowana i pracowita osóbka . Nie było wcześniejszej prezentacji, bo paczka zaginęła. Dzięki tej złośliwości losu lub polskiej poczty spotkałyśmy się na żywo i mogę jej cudowne prace oglądać w realu.

 Precyzja i wielki  talent .Dziękuję z całego serca .Fajnie się mam :). Na fotce brakuje słodkości , które zostały pożarte natychmiast .
Przypomina o mojej zabawie losowanie 15 marca .
                                                                                                                                                                    








25 komentarzy:

  1. Wspaniałe wygrane,gratuluję. Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę jesteś szczęściara.Tyle cudowności!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty- gratuluję szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wszystkim . . Ja to sama nie mogę w to szczęście uwierzyć , dotychczas to co najwyżej mi z automatu z kawa dodatkowo 50 gr wyleciało , a tutaj taki ogrom pięknych prac .

      Usuń
  4. Cieszę się, że dotarło całe i zdrowe i cieszy Twoje oko :)
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o no proszę :))ale Ci się szczęści:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Para seniorów kapitalna! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super upominki , szczęściara z Ciebie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny prezent, jesteś szczęściarą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne upominki, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejku jaki cudny prezent !!! A tak mialam ochotę na tą złota rybkę Gratuluję bardzo fajna ta parka. .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej :-) Wspaniałe prezenty :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję góry szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała nagroda, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lavori meravigliosi. complimenti!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę znaleźć adresu Twojego maila,więc piszę tu.Kurki znalazłam na -pinterest-nie ma do nich wzoru,a ja zrobiłam najpierw łepki a potem dorobiłam spódniczki tak jak się robi róże przestrzenne:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudeńka ;-)

    Zapraszam do mnie na dwa konkursy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za każde pozostawione słowo