Obserwatorzy

czwartek, 20 listopada 2014

Przygotowania do świat

Pamiętacie ten tekst " w pierwszych słowach mojego listu "....:)
No to ja w pierwszych słowach serdecznie dziękuję za tak mile przyjecie moich bombek .W kolejnych, witam  bardzo serdecznie nowe obserwatorki .
Z nowości, to  chyba muszę się pochwalić , ze miałam pierwszą w życiu wystawę swoich prac frywolitkowych .Fotek nie zrobiłam, ponieważ ja sama byłam tam tylko przez godzinę  i nie liczyłam się z tym , ze frywolitka wzbudzi takie zainteresowanie  .Padło tyle pytań , ze nie miałam czasu robić zdjęć .   Prace jeszcze mam, wiec powolutku wrzucę to czego dotychczas nie pokazałam .Chciałam to zrobić dzisiaj , ale fotki robione wieczorem są koszmarne i maja się nijak do rzeczywistości .Wybrałam tylko te ,aby wpis nie był całkowicie bez obrazków :D .




Wianuszki zrobione na podstawie wzoru Renulka,dostosowane do moich potrzeb . Co to znaczy ?Otóż jak mi się coś  podoba , to patrze na obrazek i robię sama nie korzystając ze schematu .
Te same wianuszki w innym wydaniu .Lubie rzeczy wszechstronnie użyteczne :)Wianki są dość spore  ,także nadają się do powieszenia w oknie.Zrobione z Maxi .Nitka ogromnie mnie zaskoczyła .Supła  się przyjemnie  i efekt końcowy tez jest miły dla oka .

Mam jeszcze kilka prac , więc do zobaczenia niebawem .

27 komentarzy:

  1. Prace przecudne, a tak coś więcej na temat wystawy ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byla wystawa lokalnych artystow z mojej dzielnicy .Impreza cykliczna i jest na co popatrzec .Mnie szczegolnie ujely krzyzyki,malarstwo i fotografia.W przyszlym roku postaram sie lepiej zorganizowac .
      Co do drugiego pytania w innym komentarzu to ja niczym nie usztywniam frywolitki.Przewaznie robie z aidy i dosc scisle .Wydaje mi sie , ze scisle , bo zawsze mam mniejsze srednice tych samych prac robionych przez wiele osob .Praca sama w sobie jest juz sztywna .Ograniczam sie do prasowania . Przy tym wiekszym wianku z maxi mam zamiar uzyc rozcienczonej ługi , ale tylko dla wersji powieszonej .

      Usuń
  2. Podziwiam frywolitki i jestem zachwycona tak misternymi pracami pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu są przepiękne. Ech jak ja uwielbiam tą frywolitkę , Kurcze no i tak mi się podoba, że chyba w końcu się za nią zabiorę. Może po świętach znajde troche czasu.
    Ale póki co podziwim Twoje No ta zielen z czerwonymi koralikam cudowna!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Powiesiłabym w oknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te wianuszki,a z Maxi fajnie się robi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wystawy !!!
    wianki są przepiękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu, wianuszki są śliczne. Gratuluję wystawy! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Cudne , bajkowe. Przepiękna frywolitka i serdecznie gratuluję wystawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne wianki !!!
    Elu ! Czekam na twój adres :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. filiżankę już mam, ale bez takiego cudnego wianuszka:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jejku jakie cudne wianuszki- serwetki. Prawdziwie świąteczne. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejku, ale cudne! Rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Frywolitka -moja miłość:))))podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, wszystko piękne i ile pracy włożone. Cuda :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniała dekoracja na święta

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wykonane wianuszki:) widzę, że zrobiłaś ich kilka . Ja tym wzorkiem zrobiłam 2 ale każdy z innych nici. Dziękuję za komentarze i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam Twoje frywolitki!!! Są przepiękne!!! Gratuluję wystawy!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne!!!Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne wianuszki i jakie wszechstronne zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne prace. Szkoda, że ja tak nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
  21. niesamowity wianuszek, dodatek czerwonych elementów dodaje elegancji :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za każde pozostawione słowo