Obserwatorzy

sobota, 12 czerwca 2010

Byly porazki ,czas na ulubione

Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim , którzy tu zajrzeli ,tym którzy zostawili swój ślad w postaci komentarza stokrotne dzięki .
Teraz część druga garderoby starszej córki .Co rusz mi cos mi sie jeszcze pzrypomina , zarówno jeżeli idzie o porażki jak i ulubione, ale wkleję te najbardziej lubiane.


Podpatrzony u Zdzid . Jaks welna z czyms. Bardzo czesto noszony o kazdej porze roku .Milutki .

Golf z grubej wełny .W zimie użytkowany często . Nici byly zakupione na inny projekt , nie podobal mi sie i powstało to . Strzal w dziesiątkę .

Bardzo praktyczny sweter z kominem . Mozna nosic z glofem i bez .

Absolutny hit , noszona duzo i czesto . Kto wie czy nie zrobie wersji odświeżonej ,ta już ciut sprana.





Kiedys bardzo popularny model na Marancie, robili wszyscy . Noszona , lubiana , najczesciej do wysokich butow.Na okazje i bez okazji .



Patrząc na fotki stwierdzam całkowity brak sweterków letnich , muszę się poprawić i obydwu smarkulom garderobę uzupełnić :))

Bardzo lubie robic dla moich dziewczyn i bez wzgledu na to czy dany ciuch jest ulubionym czy nie , nie lubią jak komus wydaję . Michasia w za małe rzeczy stroi lalki .Chyba sobie pobierają ten ładunek emocjonalny jaki w nie wkładam .

8 komentarzy:

  1. Świetny ten fioletowy sweterek :)moze sie uśmichne o jakiś schemacik dla mnie jako osoby początkującej:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim faworytem jest czerwony golfik! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no... te ulubione też wspaniałe :D
    a że lato tuż-tuż koniecznie musisz uzupełnić garderobę ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odwiedziny! Robótki świetne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy Twój ciuszek ma swoją duszę! Ładne są.Nie umiałabym wybrać. Wszystkie fajniutkie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobało mi się wszystko, ale przede wszystkim: № 1 - połączenie kolorów, № 3 - кocham kolor bzu, № 4 - bardzo dobry modelcа na lato.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie mieć taką zdolną mamę, co takie świetne ciuchy tworzy...też by mi się taka przydała :)
    Super wszystkie, nawet te "porażkowe"

    OdpowiedzUsuń
  8. Ałć, biały topik, brąz spódnica, golfik czerwony- dla mnie hiciory!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za każde pozostawione słowo