Obserwatorzy

niedziela, 15 grudnia 2013

Bombki

Ta bombka podobała mi się szczególnie .Schemat od  Bożeny , bardzo pracowitej i zdolnej osóbki .
Moja powstała wspólnymi silami. Ja robiłam i usztywniałam ,dzieci wyciągały balonik , mościły siankiem , a mąż podarował naszej wspólnej znajomej .Od powstania  do wydania ,tylko doba w domu . Mąż  zawsze marudzi, po co to robisz ,skoro zawsze rozdasz , no to teraz on rozda ł   :).

Moje dziewczyny  w tym roku zachwyciły się bombkami cekinowymi . Dwie fotki ,żadna nie oddaje kolorów .Na początek proste wzory  .

Bardzo serdecznie witam nowych obserwatorów . 

11 komentarzy:

  1. Straszliwie zachwyciła mnie koronkowa bombka, Jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne oryginalne bombki. Te cekinowe mają swoisty urok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bombki!Cekinowych jeszcze nie widziałam.Pięknie będą połyskiwały przy lampkach choinkowych:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bombeczki i " moja " i cekinkowe.
    Dzięki za dobre słowo :)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecież nie ma większej radości jak oddać swoją pracę i patrzeć na uśmiech osoby obdarowanej:)
    Piękne bombki.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne bombki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne te bombki! Cekinowe namietnie robiłam kiedyś (tak jak i jajka) a szydełkowe cały czas mi sie marzą...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bombki, te cekinowe super będą błyszczeć przy światełkach, ażurowa śliczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne bombki! Podoba mi się wzorek tej szydełkowej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzdycham z zachwytu nad ażurową bombeczką. Gratuluje talentu. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za każde pozostawione słowo