Obserwatorzy

piątek, 31 maja 2013

Kolorowo frywolitkowo .



 Ten sam wzór  w różnych wersjach kolorystycznych . Nawet udało mi się zaprzyjaźnić z Kają . Pomarańczowy komplet wreszcie bezbłędny .Wszystkie zostały przeznaczone na prezenty .
Otrzymałam  wyróżnienie od pasjoholiczek . Jak mnie się ta nazwa podoba .Dziękuję bardzo . 



  Moje odpowiedzi
1. Miasto czy wieś? Mieszkam w mieście , ale lubię wieś
2. Szpilki czy tenisówki?zdecydowanie tenisowki
3. Rzeka czy las? las
4. Kolczyki czy bransoletka?  kolczyki
5. Lato czy zima? lato
6. Zielony czy czerwony? obydwa
7. Tradycyjna książka czy e-book? tradycyjna i bardzo gruba
8. Modelina czy masa solna? masa
9. Jabłko czy banan? jabłko , ale musi byc twarde
10. Kawa czy herbata? obydwa ,ale nie byle jakie , mam ulubione smaki
11. O czym marzysz? żeby być szczupłą a zaraz potem zdrowa i mieć swój biznes i dużo czasu

Nie nominuję kolejnych blogów , bo te które znam już wyróżnione były  .

Serdecznie witam nowych obserwatorów, wytrwałych pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. Prześliczne drobiazgi :)) I gratuluję wyróżnienia :))A pkt 11 mamy wspólny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne frywolitki :)
    Kaja ma ślicznie cieniowane kolorki (i za to ją kocham) - jedynym minusem przy frywolitce są rozwarstwiające się pikotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne frywolitki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są :) jak widzę wciągnęło mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i za każde pozostawione słowo